lørdag 4. september 2010

One more day till showdown!

Da gjenstår det en arbeidsøkt på jobben før det bærer i veien til Oslo i morra for finalen i Speedmixing. Etter å ha kommet meg gjennom innledende runde med tiden 1.19.xx så har jeg trent litt og bør klare å komme meg under 1.10, men skal kjøre gjennom noen ganger til i morra før jeg reiser innover så får jeg se om jeg får alt til å stemme.

Har en liten heiagjeng som har lyst til å bli med innover så vi har da sett på muligheten for å få leid inn en minibuss, men de alternativene vi har fått tak i så langt er alt for dyre, så regner med at det blir buss innover og satse på noe flaks til å komme seg hjem igjen... Det er nå en sponsor skulle ha stått klar med litt cash igrunn, men da det ikke har vært noen som har meldt sin interesse så får man vel fortsette med å spytte inn av en allerede slumpen kasse.. :o

Uansett så føler jeg meg klar for utfordringen i morra, og blir artig å få testet seg mot de raskeste i Norge, er jo tross alt de 21 raskeste som skal delta på Grand Hotell i morra, og ifjor var det et fantastisk publikum som var der for å heie frem, så håper da på at det blir med noen fra Elverum og Solør også som kan støtte oppunder når jeg er på scenen.

Ønsker derfor alle som ønsker hjertelig velkomne til Etoille bar på Grand Hotell i Oslo klokka 20.00 i morra for finalen i speedmixing! Og ta gjerne med deg venner, godt humør og en stoor lommebok for spandering! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar