fredag 23. juli 2010

Intervju og treningsøkt unnagjort

Da var intervjuet unnagjort, kom en journalist som virket interessert i faget, og som spurte mange gode og utfyllende spørsmål. Så da blir det spennene å se hva som kommer på trykk. I tillegg til alt dette, filmet han og tok bilder mens jeg kunne stå å leke meg litt med flaskene. Merket at man er nødt til å drive på litt hver dag for å kunne få alt til å sitte, for når han skulle filme så var det litt klønete og kjeitete, og klarte vel å miste flasker og shaker ett par ganger for mye.. Så da får man krysse fingrene for at videoen som blir lagt ut på nettsiden deres blir klipt litt. :p
Uansett da så er det da ganske normalt at man mister flasker når man driver på med denne "idretten", i vertfall på trening.
Fått sovet ut litt etter gårsdagens jobbøkt, og skal straks gjøre meg klar for en hektisk helg i gode omgivelser.

Skal forsøke å gi et drinktips før hver helg,
Dette her er en av mine absolutte favoritter: Whisky Sour
Jeg bruker 6 cl Jim Beam White
4-6 cl ferskpresset sitron
1-3 cl sukkerlake
Shake drinken på is, og sil den over i ett avkjølt hvitvinsglass.
Har du tilgjengelig kan du ha i litt frothee før den shakes for å få et skumlag på toppen.

Da ønsker jeg alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar