søndag 25. juli 2010

Hektisk helg, god plass i avisa og god trening..

Da var en hektisk helg over med to ok dager på jobb, med gode folk. Fikk veldig god publisitet i Glåmdalen i Lørdagsutgaven, med nesten to hele sider og det side 2 og 3! Så da håper jeg at de som åpnet avisa Lørdagsmorgen sammen med kaffen fikk noen gode drinktips.

Ellers så har jeg brukt en del treningstid i helga til å lære meg å sjonglere, og det kjennes da ut som om jeg snart er i mål. Så er da fornøyd med å ha lært meg det på to dager igrunn, vet jo og at sjonglering også vil utvikle flairingen min. Fikk også kjørt litt flairingtrening sammen med en kollega etter jobb på Lørdag, så da fikk jeg gjort unna en ekstra halvtime med flairing trening med litt nye inputs, not bad!

Da er det en "rolig" jobbuke i sikte med ekstravakt i en utebar som vil bli en showbar jeg får utsmykke og sette opp som jeg vil. Så håper flest mulig kommer på Lokket pub til helga for å presse meg litt i showbaren. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar